Edukacja zdrowotna w praktyce – uczennice liceum przeprowadziły warsztaty o cukrzycy dla młodszych kolegów
Napisane: .
W dniu 20.11 uczennice klasy 1a liceum przeprowadziły warsztaty na temat cukrzycy dla uczniów szkoły podstawowej z klas 6 i 7. Wydarzenie miało na celu zwiększenie świadomości na temat tej choroby, jej przyczyn, objawów oraz sposobów zapobiegania i radzenia sobie z nią.
Warsztaty rozpoczęły się od prezentacji, w której uczennice wyjaśniły, czym jest cukrzyca, jakie są jej rodzaje oraz jakie znaczenie ma zdrowa dieta i aktywny tryb życia w jej profilaktyce. Następnie uczniowie mieli okazję uczestniczyć w interaktywnych zajęciach, takich jak:
-quiz mający na celu sprawdzenie ich wiedzy;
-symulacja badania cukru z krwi;
-co zrobić gdy ktoś chorujący na cukrzycę zasłabnie.
Warsztaty były nie tylko pouczające, ale również inspirujące, co pokazuje, że edukacja na temat zdrowia może być ciekawa i pouczająca.
Organizatorki dziękują za aktywny udział i mają nadzieję, że zdobyta wiedza pomoże młodszym kolegą i koleżanką lepiej dbać o swoje zdrowie.
Edukacja zdrowotna w praktyce – uczennice liceum przeprowadziły warsztaty o cukrzycy dla młodszych kolegów
wybierz język: hiszpański, niemiecki, francuski lub rosyjski. Skorzystaj z dodatkowych zajęć i naucz się rysować w programie AutoCAD lub poznaj łacinę.
W naszym liceum zostaniesz przygotowany do międzynarodowego egzaminu z języka angielskiego na poziomie B2. Od roku szkolnego 2024/2025 uruchomiliśmy dodatkowy profil lingwistyczny. Wybierając go uczeń ma możliwość wyboru pomiędzy rozszerzeniem z hiszpańskiego lub niemieckiego.
UKolejny rok z rzędu (od 2020) nasi uczniowie mogę się pochwalić 100% zdawalnością na maturze - to Wasz wielki sukces!
Dobre liceum z rozszerzonym j. angielskim
Akademickie Liceum Milenium na każdym profilu prowadzi zajęcia z języka angielskiego 5 razy w tygodniu, aby nasi uczniowie mieli szansę na bardzo dobre zdanie matury. Dokładamy wszelskich starań, aby nasi absolwenci opuszczali mury szkoły z poziomem B2.
Niepubliczne liceum
Lekcje prowdzone w małych grupach dają komfort uczniom jak i nauczycielom. Pedagog może poświęcić więcej czasu na wytłumaczenie zadanienia w mniej licznej klasie