"Żywe Obrazy" - Wystawa uczniów Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Gnieźnie
Napisane: .
Uczniowie klas pierwszych Liceum w ramach plastyki realizowali zadanie, którego celem było stworzenie żywych obrazów inspirowanych dziełami wielkich mistrzów. Po analizie wielu dzieł malarskich, uczniowie wybrali te, które następnie ożywili według własnej wizji. Kreatywność uczniów, umiejętności techniczne i plastyczne oraz wyobraźnia i umiejętność pracy w grupie dały bardzo dobre efekty, które można podziwiać na szkolnej wystawie.
Integralną częścią zadania było sporządzenie notatki, będącej efektem poszukiwań uczniów. Zawarte w niej informacje
i ciekawostki o autorze i jego obrazie pogłębiają naszą wiedzę, a często także zaskakują.
"Żywe Obrazy" - Wystawa uczniów Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Gnieźnie
wybierz język: hiszpański, niemiecki, francuski lub rosyjski. Skorzystaj z dodatkowych zajęć i naucz się rysować w programie AutoCAD lub poznaj łacinę.
W naszym liceum zostaniesz przygotowany do międzynarodowego egzaminu z języka angielskiego na poziomie B2. W rekrutacji do liceum na rok 2024/2025 uruchomiliśmy dodatkowy profil lingwistyczny. Wybierając go uczeń ma możliwość wyboru pomiędzy rozszerzeniem z hiszpańskiego lub niemieckiego.
Uczniowie Milenium napisali 9 egzaminów maturalnych (na poziomie podstawowym lub rozszerzonym) ze średnią wyższą niż średnia pozostałych szkół w Gnieźnie. Gratulujemy wszystkim naszym maturzystom - to Wasz wielki sukces!
Liceum ogólnokształcące
Więcej nauki w szkole - mniej w domu. Dzięki zwiększonej liczbie godzin i pracy w mniejszych klasach uczniowie przerabiają więcej materiału w szkole a mniej w domu.
Dobre liceum z rozszerzonym j. angielskim
Akademickie Liceum Milenium na każdym profilu prowadzi zajęcia z języka angielskiego 5 razy w tygodniu, aby nasi uczniowie mieli szansę na bardzo dobre zdanie matury. Dokładamy wszelskich starań, aby nasi absolwenci opuszczali mury szkoły z poziomem B2.
Niepubliczne liceum
Lekcje prowdzone w małych grupach dają komfort uczniom jak i nauczycielom. Pedagog może poświęcić więcej czasu na wytłumaczenie zadanienia w mniej licznej klasie